sommar fifaen

inte så aktiv just nu, sommarvärmen har kommit hit jy!! ;) 
men i alla fall så tältade ju frida, jenny, matilda, linda och alva + jag vid fatburn, och sen åkte alla hem och jag duschade osv.. 
sen åkte jag hem till alva och sov hos henne till måndag, hennes pappa är i frankrike ;> 
sen så åkte vi hem till alvas mamma och badade i svedbosjön! 8D varmt och schöönt varää :)
idag är det träningsmatch mot säter och imorgon ska jag försöka ta mig hem till johan på nåt vis, va länge sen nu :( 
saknar dig hjärtat! <3
sen på torsdag åker jag på cup och kommer hem på söndag.. :D
får se om jag skriver något imorgon annars hörs vi väl efter cup1! (; 
ha det bra i solän, i will, med världens bästa amigo, vi lyssnar på ted gärdestad och steker osv.. DET är äkta sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0