skönsbo - husby

hej!! :D vaknade upp hos frida igår, vädr1 var inte annat än underbart jämfört med vad vi är vana vid nu för tiden... !!
så.. vi bestämde oss för att utnyttja den soliga dagen. tog cyklarna och åkte iväg mot husby, ;)
stannade till vid jenny för att titta på lilla calle, och där var alice och alva också, sötnosaaaar :* calle var gudomligt söt med massa valpfläsk ;> åh, lilla callää <3
sen tog vi med oss dessa flickor på våra pakethållare och åkte upp mot stan för att inhandla jogubbar!!1 <3
hihh.. jag och frida fortsatte sen våran färd mot husbyyYyy! ;>

var himla kul, fast en riktig jävel till uppförsbacke i början, men sen blev det nerför nästan hela tiden, underbart!
förutom när vi (jag) åkte in en grusväg som skulle leda oss hem utan att vi behövde åka så mycket på den vanliga vägen..
istället ledde den bara till typ tusen gårdar så vi var tvungna att vända hela tiden ;)
vid en gård stod en tant med spaden i högsta hugg som gav oss en ritkig mördarblick, sånt är liv1 liksom!

när vi äntligen var framme så lekte vi en stund med mina kattbebisar på gården, åt och sen cyklade vi ner till husby city och spelade minigolf och käka mjukglass! =D

sen blev det hem igen, och kladdmuffinsbak ;> blev mymsiga, såklart!! hoppade studsmatta, och spelade kort på nattN ;)
kikade på en film efter, men frida somnade den luringen :* så jag sov väl också när filmen var sluTtt! :]

just nu är det bara jag vaken, sötan ligger kvar och sover så sött.. orkade inte ligga där längre så jag smög upp ;>
får se vad som händer under dagen, hade tänkt cykla hem till frida igen, men vädret är ju inte lika lockande idag :(

kan inte ladda upp bilder i mina inlägg heller, funkar inte :s :s :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0