nämen, en palm!

förlåt för att jag inte varit så aktiv på bloggen de senaste dagarna, 
det beror på att jag har inte tid!! inte tid för datorn, och jag har apseluuut inte glömt bort bloggen ;>

har i alla fall sovit med min solstråle söndag till måndag, igår kom även johan och gordon hit och vi fyra sov på uthusloftet, kikade skräckis på min dator osv.. :D det var mysigt, bäst är ni!!
alla åkte hem vääärsta tidigt så jag gick och hämtade mina kattbebisar och tog ut dom på gräsmattan, satt med dom en stund och gosade :)
sen skjutsade mamma ner mej till affären så jag kunde köpa ett (sallads)huve för jag ska göra kiiickligsallad! ;;>
blir träning senare och sen sover jag hos frida tror jag! :)

tror vi sover fler nätter också, men det som är planerat och som jag vet är att hon sover hos mej natten till min födelsedag, bakar tårta och sådär med mei! :) sen på min födelsedag (midsommardagen) blir det nog tältning vid fatburn tillsammans med mina sockertoppar frida, jenny, matilda, linda och alva? :* 
jag hoppas i alla fall det, saknar oss! :)

knäppt jättesöta bilder på kattungarna, ni får se dom senare, dom är på mobilennn!
nu ska jag fortsätta med min kycklingsallad, wish me luck! ;)

saknar dej emma!!

Kommentarer
Postat av: jennybennybannan!

får vi smaka av tårtan om vi sover hos dej? :D

hahah,nerå men jag tycker att vi måste sova hos

dej gullät! :*

2009-06-16 @ 13:05:59
Postat av: Anonym

klart ni får benny! :*

2009-06-16 @ 14:05:18
URL: http://elinjao.blogg.se/
Postat av: emmapemma

emma saknar dej med!!

2009-06-16 @ 15:22:56
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0