:)

min blogg börjar typ.. ruttna jag vet :s
men frida kom iaf hit igår kväll, cyklade ner till smekby för att lissna på lide band osv,
sen drog vi och kopt3 en varsin glass, och pallra oss hemåt igen.. ;) 
kikade på beck tip, sen sov vi, skulle ju upp vid tjugo i nio..

vid tio drog vi ner till hotell1 och började vårat jobb som ska hålla på ända in i augusti nångång, 
cirka fem timmar i veckan om vi gör det tillsammans! =D
gjorde våra fem timmar redan idag så egentligen slipper vi resten av veckan men jag ska dra ner dit imorgon igen och göra klart det vi började med, (ogräs/mossa/gräshackning mellan stenplattor, i stekande sol = svett..)
på vägen hem därifrån tog vi oss ett dopp i älven med kläderna på :D
cyklade hem, tog ut hunden lite och h3mta pengar, sen stack vi ner igen och åt mjukglass + badade igen! ;)
drog hem IGEN och tog ut kattungarna på gräs1, dom va busiga! :*
frida stack hem till skönsbo och jag blev ensam en stund, fixa mat och ringde johan,
ska till han på torsdag, längtar som fan!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0