50årsferre den här gången ;)

igår och idag var bäst! ;> var kvar i skolan rätt länge tillsammans med johan och massa fler igår ;) gick till gymnasieskolgårN och kolla på studenten sen, letade till slut på alva och jag följde med henne hem :) sen så.. blev det studentfest @malmgårn i grådö, käkade och sådär.. det var trevligt, en stund.. sen blev det lide långtråkigt och vi cykla hem till alvis :* hoppade studsmatta jävligt länge sen blev det bad i både sjö och badtunna, fett nice! ;) när vi kom in tvättade alva mitt hår, underbart skönt ;D sen satte vi igång en skräckis, läskigaste jag sett på länge men riktigt bra, the shutter hette den, värd att se faktiskt! ;>
idag var det 50årsfest hemma hos alvas pappa, överraskning liksom, trevligt trevligt, och självaste han var utklädd till en riktig läckerbit - a woman!..... haha, alvas första kommentar "jag har aldrig sett min pappa sådär ful i hela mitt liv" <3
haha, vi åt och stojade, grattis i förskott käre far ;) jolin OCH ALVA är sötaste ungarna som finns by the waay! ;*

 


imorgon vet jag inte vad som händer, behöver vila känner jag så blir nog en sån slödag, städa lite kanske och sådär ;> sen måndag är det klassens dag, vi ska till stadsberget sen antingen matsbo eller fika, beror på vädret (ser inte så ljust ut så blir nog fika!).. på onsdag är det skolavslutning, ska bli underbart, och sen furuvik på kvällen ;> torsdag kanske det blir tältning och så med frida, gordon, alex, johan, daniel, linus? men inte säkert för min del.. ;b
nästa helg ska jag nog till leksand med johan, mamma och roffä ska bort över helgen tip :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0