:)

hoj! :D
va som sagt i vikmanshyttan för.. två dar sen? fick träffa mina diamanter jao, mycket trevligt, jag och frida snodde en cykel av johan och mötte emma :)
hihi, sluta med att emma satt på pakethållarn, frida på sadeln och jag stod upp och trampa som en idiot..
haha skratt blev de, och duktig va jag inte :)
sen åkte jag och fraaejda hem till maj, hade hur mycket som helst att babbla om, så går det.. ;>
pratade i telefon och masserade varandra på kvällen.. natten? och dagen efter vare dags för jobb :D
snacka tyfft jobb, bada i pool och grejer liksom ;) hihi, skulle rengöra den och det gick lättare om man va i den ;)
sen blevre kyligt så vi gick in på hotellet och drack vaniljte(L). askalas!

idag var jag till sala med mamma, britt och sanna. :) vi åt och sådär, trevligt trevligt.
kan inte åka på träning och internet funkar inte på min dator atm, nå tok med routern!
men vi hoerz :*

kommer nog bilder på poolrengöringen senare, när internet funkar på min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0