skåne :)

hej! nu har jag precis kommit fem efter en vecka i härliga skåne!! :)
åkte ner på söndagen, i regnväder, men när vi kom fram till mölle så var det soligt och fint,
vi åt och sådär, och somna rätt tidigt ;>

på måndagen skulle det bli dåligt väder, så vi drog in till helsingborg och shoppade lite, men även då blev det skitfint väder så vi var nere vid hamnen och kikade lite på båtarna osv,
sen åkte vi och handlade kött och sånt till kvällen. 
grillade och spelade lite spel :)
tisdagen ägnade jag åt att rädda halvuttorkade söta maneter som hade vågats upp på stranden, 
och onsdagen tillbringades i danmark, och på kvällen fikade vi på ett gulligt café :)

torsdagen blev fin, och det blev havsbad igen. det var ganska blåsigt så det var ashärliga vågor, hihi underbart!
grillade färsk fisk på kvällen, havskatt och lax :D det var jättegott!

fredagen blev också väldigt fin, och det blev stranden fram till fem någongång, sen åkte vi till stugan, 
fixade lite och åkte sen och åt på en jättemysig resturang ;>

och idag kom ett regnväder och vi åkte hem, har tagit hela dagen :) fick cirka en halvtimme hemma så har iaf hunnit känna lite på min säng, och nu drar jag vidare till ammarnäs långt uppe i lappland med alva! =D
ni ska väl iaf få lide bilderrrRr :D


första, men inte sista majsfältet jag sett, dom fanns överallt :o

nu lär jag dra! :*

Kommentarer
Postat av: emsipemsi

jag saknar dig !

2009-07-21 @ 15:17:52
URL: http://emmaholmgren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0