ny, halvtaskig design

hann inte skriva någonting igår, men för mej var det en helt värdelös dag :(
började i alla fall med att jag stack upp tidigt för att jobba några timmar, men det började åska och eftersom jag är livrädd för sånt så stack jag hem till mammas kompis.
inte långt efter att jag kom dit brakade det till så in åt helvete, och blixten slog ner någonstans i närheten.
hon skulle jobba på affären här i byn så jag följde med dit, 
var fortfarande lite småskraj och grät som en jude för att jag tyckte så synd om min hund som var ensam hemma! :(
fick inte cykla hem, hade gjort det för min vovves skull annars, även fast jag är livrädd <3
när mamma äntligen kom, vid fem halv sex, så åkte vi hem till stackars tötnoten, och jag bölade som aldrig förr,
för när jag var på affären så kom en tjej in och sa att det hade slagit ner precis vid oss, i skogen bakom så brandbilar och hela faderuttan hade varit där, så det var alltså där det smällde.. och det va då mina tårar började spruta, lilla lilla frida :(
när vi kom hem blev hon så glad snuttan, åh.. <3 slut1 gott allting gott ;)

och idag har jag spenderat dagen i soliga vikmanshyttan, hos min alldeles egna sol! (;
underbart, saknat dej raring! :* 
fick även träffa frida, linus, emma och astrid! :D + massa folk vid stranden. 
bästa dagen på l3ng3, saknat dej också som fan emma! <3

imorgon drar jag till söderhamn med emma jansson, det var därför jag kände att jag behövde skriva ett inlägg :)
kommer hem nästa onsdag, vi hörs nog då! ha det gott allihopa, och smsa om ni vill och har comviq,
vill inte skriva mitt nummer, men fråga runt bara ;)


Kommentarer
Postat av: emsi

<3

2009-07-03 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0