klant

nu när jag äntligen börjar få riktiga julkänslor,(jag menar.. kolla bara ut genom fönstret! och de säger att det ska stanna till jul!) ah, i alla fall så tyckte jag att min blogg också skulle få bli lite julpyntad. kände mig ganska stolt över mig själv när jag fått till allt och plötsligt föll menyn till vänster bort helt och hållet.. eller.. kan ni se den? jag kan i alla fall inte. tills jag orkar fixa det (ingen aning om hur man gör, hjälp?!) så får ni klara er med att bara läsa de nyaste inläggen eftersom arkivet försvann med vinden.. gäsp.. hade till och med gjort en spellista med massa mysiga jullåtar för min bloggs skull, han (ja, det är en han) måste väl också få lite feeling nu när det närmar sig. han har ju ingen aning om hur snöflingorna faller ner utanför fönstret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

schnigt! sötnöt :D

2009-12-14 @ 20:40:21
URL: http://karrathaman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser :)

2009-12-14 @ 22:12:28
URL: http://josefaaejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0