julafton :*

julafton har börjat bra, öppnat morgonklappisen och ätit tomtegröt osv.. tittat på några avsnitt av en gammal julkalender, ni vet dieselråttor och sjömansmöss, älskar den! nu har jag lite tid då jag gör ingenting så passar på att slänga in en lista, jag vet inte varför.. ;)

året börjar gå mot sitt slut och jag har hunnit med att!
springa i underkläder/naken i spöregn: en självklarhet
funnit många nya vänner: väldigt många faktiskt
förlorat en mycket nära vän: ja, tyvärr
återfunnit kontakten med en gammal vän: nja, det tror jag inte.
blivit kär: absolut
druckit alkohol: jaa
rökt: nejp! aldrig i hela mitt liv. ;)
varit utomhus en hel natt: försökt.. men jag är sömntuta :(
varit sjuk en längre tid: nejrå
brutit nåt ben i kroppen: näjp!
inte sovit på ett dygn: dålig på de :(
gråtit dig till sömns: once
kysst en främling: nej
fått ett sugmärke: jepp
gjort ett sugmärke: arå
strulat med mer än en personer på en kväll: ne!
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande: näey
sovit bredvid motsatt kön: ja
smygit ut: haha jarå
varit så arg så du varit ute i flera timmar och bara varit: nej, inget ja gör när ja är arg. ;p
hånglat med en tjej: nej
rökt vattenpipa: ney
sovit över med samma person i en vecka: jorå
åkt iväg nånstans med en kompis och sovit där: yes
varit jagad av polisen/securitas: icke
gjort någonting du ångrat: ja, verkligen!
strulat med ditt ex: nejp
sagt nej till sex: ja
gråtit framför någon du älskar: en miljon gånger
slagit någon seriöst: ney.
blivit slagen seriöst: noep! ;>
något du önskade dig har slagit in: jarå
haft snöbollskrig: självklart!!
gjort en snöängel: jaja :)
åkt pulka: absoluuut
sovit i över 12 timmar: ohja.. schönt
varit rädd: ja
velat dö: nää
saknat någon väldigt mycket: i do
gråtit offentligt: jaa
och slutligen, var 2009 bättre än 2008: ja och nej. båda var bra :) 2010 blir bäst.
året börjar gå mot sitt slut och jag har hunnit med att!
springa i underkläder/naken i spöregn: det har jag gjort
funnit många nya vänner: jadå
förlorat en mycket nära vän: tyvärr, ja
återfunnit kontakten med en gammal vän: hm.. ja
blivit kär: ja
druckit alkohol: yes
rökt: m
varit utomhus en hel natt: det bästa jag visste på sommaren!
varit sjuk en längre tid: hm.. lite över en månad?
brutit nåt ben i kroppen: njet
inte sovit på ett dygn: dygnarN n1 (h)
gråtit dig till sömns: ne, det har jag aldrig lyckats med.
kysst en främling: aa
fått ett sugmärke: jepp
gjort ett sugmärke: haha jaa
strulat med mer än en personer på en kväll: haha ja...
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande: ah, de har jag
sovit bredvid motsatt kön: ja
smygit ut: haha ja ;d
varit så arg så du varit ute i flera timmar och bara varit: det har jag
hånglat med en tjej: haha ja
rökt vattenpipa: ja
sovit över med samma person i en vecka: haha JAAA :D
åkt iväg nånstans med en kompis och sovit där: yes
varit jagad av polisen/securitas: har hänt :s
gjort någonting du ångrat: ja, verkligen!
strulat med ditt ex: nejp
sagt nej till sex: aop
gråtit framför någon du älskar: ja
slagit någon seriöst: haha ja
blivit slagen seriöst: aa
något du önskade dig har slagit in: jadå
haft snöbollskrig: hm.. jappski :)
gjort en snöängel: ja
åkt pulka: de är ju det jag och emma är bäst på!
sovit i över 12 timmar: hm, fåtal gånger.
varit rädd: ja
velat dö: nejp
saknat någon väldigt mycket: JAA
gråtit offentligt: ja
och slutligen, var 2009 bättre än 2008: UTAN TVEKAN, JAA! :året börjar gå mot sitt slut och jag har hunnit med att!
springa i underkläder/naken i spöregn: det har jag gjort
funnit många nya vänner: jadå
förlorat en mycket nära vän: tyvärr, ja
återfunnit kontakten med en gammal vän: hm.. ja
blivit kär: ja
druckit alkohol: yes
rökt: m
varit utomhus en hel natt: det bästa jag visste på sommaren!
varit sjuk en längre tid: hm.. lite över en månad?
brutit nåt ben i kroppen: njet
inte sovit på ett dygn: dygnarN n1 (h)
gråtit dig till sömns: ne, det har jag aldrig lyckats med.
kysst en främling: aa
fått ett sugmärke: jepp
gjort ett sugmärke: haha jaa
strulat med mer än en personer på en kväll: haha ja...
haft kvar känslor från ett tidigare förhållande: ah, de har jag
sovit bredvid motsatt kön: ja
smygit ut: haha ja ;d
varit så arg så du varit ute i flera timmar och bara varit: det har jag
hånglat med en tjej: haha ja
rökt vattenpipa: ja
sovit över med samma person i en vecka: haha JAAA :D
åkt iväg nånstans med en kompis och sovit där: yes
varit jagad av polisen/securitas: har hänt :s
gjort någonting du ångrat: ja, verkligen!
strulat med ditt ex: nejp
sagt nej till sex: aop
gråtit framför någon du älskar: ja
slagit någon seriöst: haha ja
blivit slagen seriöst: aa
något du önskade dig har slagit in: jadå
haft snöbollskrig: hm.. jappski :)
gjort en snöängel: ja
åkt pulka: de är ju det jag och emma är bäst på!
sovit i över 12 timmar: hm, fåtal gånger.
varit rädd: ja
velat dö: nejp
saknat någon väldigt mycket: JAA
gråtit offentligt: ja
och slutligen, var 2009 bättre än 2008: UTAN TVEKAN, JAA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0