HAJS!

jag är lycklig, min klänning hann komma innan nyår! kan inte bli bättre. =)
btw, vad ska ni hitta på på nyår?! jag ska va med alva, men vi vet inte riktigt vad vi ska göra. blir nog bra vilket som. brukar lätt kunna bli så med alva. hon är här nu också.. och vet ni?! tröjan jag köpte igår hade larmgrejen kvar :s och den GÅR inte att få bort. knasigt att de inte lät när jag gick ut från carlings. haha tycker de va kul men måste förmodligen ta mej till falun igen om jag ska bli av med den där. det började låta när vi gick in och ut från sportkompaniet (skulle köpa mössor vi frös ihjäl!!) men han kunde inte heller få bort den :(
imorgon ska vi göra juice i min juicemaskin till frukost (gjorde det nyss, så jävla gott), sen åka skridskor och pulka + hämta mitt paket från h&m :) iih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0