:D

hade bara fem minuters spanska (jag var snabb för att hinna med bussen..)
skulle skriva en typ utvärdering av dehär läsåret eftersom vi får annan lärare som "inte har haft oss"?! har han ju vissteee.. aja. åkte hem till johan med tjugo över tolvan, och fördrev tiden genom att ta en riktig promenad med maya. :) nu har en timme gått och jag tänkte faktiskt gå och sova en timme på det också. gött

btw så är jag medveten om hur ful bilden jag la in i morse är.. tänkte bara liksom visa hur mycket tid jag hade över. men hade inte tillräckligt mycket för att kirra en FIN bild. så det fick bli en extremt ful, ser ut som en rynkig gammal tant med likblekt ansikte. KOLLA liksom hur blixten blev. min hals är typ svart och ansiktet + de neranför halsen är JÄTTEblekt. ahmen det är najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0