2009

2009 började bra. jag och frida hängde ihop som om vi.. satt ihop. hade nog roligast på jorden. vi åkte skridskor, pulka, busade och gjorde precis som vi ville utan att bry oss om vad andra tyckte. vi var galna, och vi älskade det. våren och sommaren kom, fotboll, sommarjobb, vikmanshyttan, emma, bad och allt som hör till, och allt gjorde vi tillsammans. det var du och jag mot världen, vi var vi och vi var bäst. sen hände något. ingen av oss förstod vad, men det bara slutade funka. everything changes, antar att det stämmer. men tack för allt du gett mig, det har varit underbart.

det var en jobbig tid för mig där ett tag, jag visste inte vad jag skulle göra och jag var helt säker på att jag skulle varit död om inte johan och alva funnits där hela tiden. guld värda, utan tvekan. så.. 2009 har även haft några dåliga dagar, veckor, kanske till och med månader. men det gick.. det gick förvånansvärt bra jämfört med vad jag förväntat mig.

fick bättre kontakt med jenny, linda, matilda och alice igen. riktigt glad för det, vi har haft så himla många bra stunder. tack för det! och framförallt så vill jag tacka alva, johan och hela deras familjer. alva, det har varit vi sen tvåan och du känner mig som ingen annan gör. det är med dig jag absolut är mig själv, helt klart. din familj är min familj, det är verkligen så! och johan, ja, det är självfallet. du är min pojkvän och bästa vän i samma paket och jag älskar dig tills mitt hjärta slutar slå, och längre. nu, den senaste tiden har jag varit så lycklig. ni har fått mig på fötter igen och alltid funnits där, och det vet jag att ni kommer göra 2010. för ni liksom bara är där. <3 2009 har varit ett bra år, men jag tänker göra 2010 ännu bättre, med hjälp av de underbaraste på jorden, och jag önskar att jag finner de två sista pusselbitarna igen.

lite fina minnen från ett fint år. :*

Kommentarer
Postat av: f

jag saknar dig så himla mycket, tack för allt.

och jag önskar att jag finner de två sista pusselbitarna igen. - indeed!<3

2010-01-01 @ 16:10:13
Postat av: Anonym

frida:

saknar dig också, det vet du. hoppas. gott nytt år :)

2010-01-01 @ 17:33:12
URL: http://elinjao.blogg.se/
Postat av: astridddd

"true friendship never ends"

du kommer säkert hitta dem där två sista pusselbitarna (L)

2010-01-02 @ 11:21:02
Postat av: elin till astrid

hoppas. <3 :*

2010-01-02 @ 11:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0