sommarlovet tvåtusennio, stanna kvar ett tag till? :(

sista sommarlovsdagen, sista frihetsdagen 
och sista dagen i livet känns det som :(
fyfan, inge pepp på åttan, orkar verkligen inte, inteeeee!!1
igår bäddade jag det fint för mig, redan på uppvärmningen 
till matchen så fick jag typ en bristning i låret 
så blödningen spred sig i hela lårmuskeln..? :s 
säger bara whey, jag och frida som hade planerat så 
mkt inför sista dagen på detta härliga, underbara, 
alldeles för korta sommarlov :(
det blev i alla fall jobb idag, skapligt rik efter den här sommarn, 
det är tummen upp! :)
hela sommaren har varit tummen upp i tak1! 
tack ni som gjort den till precis det,
kanske så att man ska avsluta sommaren med lite härliga sommarlovsbilder, 
sånt man inte glömmer i första taget liksom!! :)

alla dagar, kvällar och nätter med alva! norrland, söttan i strumpbyxor&stor t-shirt, midsommarkranstillverkning, (kläd)bad, båt, skräckfilmer och mys!! hundratals minnen från den här sommaren <3

herregud, allt busigt knasigt roligt och underbart med frida, 
var fasen börjar man? :s
kanske alla cykelturer, bland annat skönsbo-husby tur&retur ;) elr kanske alla bad, lappensglassluncher, sommarjobbsdagar som du gjort roliga, all moppeåkning, tack johan!!! :D 
alla gånger vi cyklat till vikmanshyttan och alltid mött nån vi inte vill möta precis i de jobbigaste backarna,
och hur roligt vi haft med emma, johan, linus, ååh :D alla gånger vi somnat i linus säng (och jag dreglat).. så jävla oförglömligt så det finns inte! jag älskar dig! <3

allt annat som gjorde sommaren till den bästa, skåne med familjen, söderhamn med emma,
min födelsedag med världens finaste diamanter, 
och sist med absolut INTE minst, alla underbara stunder med min älskling, åh, allt blir bra tillsammans med dej! :)


äej, säger bara.. sommaren 09, fem av fem toasters, kanonkul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0