nananaa

har absolut ingenting att skriva, ingenting att göra.. blev depp när jag insåg att de inte blir nå mer beck?!!?!
så det får bli en lista bara för att jag vet hur mycket ni gillar det ;)
sen kryper jag ner under mitt goa täcke och sover, får bli tidigt idag, bäst att va utvilad när skolan börjar, annars börjar väl monstrena skälla på en redan första dan.. åh jag orkar inte skolaaaaaAA..
FASEN!!!1 aja, nu kommeren..

1. hur gammal är du? fjorton 
2. bor? ruttna husby 
3. har du pojkvän/flickvän? bästa <3 
4. hur länge har ni varit tillsammans? ett halvår 
5. är du oskuld? de håller jag för mej själv.. ;q 
6. hur många har du haft sex med? även den 
7. älskar du dina föräldrar? ja 
8. har du rymt hemifrån nån gång? höhÖ vem har inte? ;>> 
9. vill du tillbaka till din barndom? jag är mitt i den för fasen! ;) 
10. har du någonsin velat dö? nejnej 
11. vet du någon som tagit livet av sig? vet ja, men känner ingen 
12. har du sett en död människa? nej, vill inte hlr! 
13. har du haft sex med din bästa kompis? näe 
14. har du varit i finland? JA!!!! 
15. har du varit i norge? ne :( 
16. har du varit i danmark? JAAAA!!! 
17. har du varit utomlands nångång? finland & danmark äre längsta, men hallå, det är utomlands! (a) 
18. om inte vart skulle du vilja åka? brasilien, spanien, cypern, grekland osv osv 
19. är du kär? så kär man kan bli :)
20. i vem isåfall? min soeta chef häh :* 
21. hur gammal är hon/han? sexton 
22. vill du ha barn när du blir äldre? jao de vill hon :)
23. vill du gifta dig? njaeäjanäejaenja 
24. är dina föräldrar gifta? nej 
25. har nån i din släkt dött? för många.. 
26 isåfall vem? pappa, mormor, farmor, farfar.. <3 
27. har du någon blogg? troru? 
28. vad heter den? AAAA DE HETEREEEN 
29. läser du nån känd blogg? krillebooi in my (L) kissie, dessie, blondinbella, you name it liksom.. 
30. har du någon bästa vän? ah 
31. vad heter hon/han? finns flera, men extra puss och nyp på frida och alva! 
32. har du mest killkompisar eller tjejkompisar? lite av varje ;) 
33. är du en pojkflicka? nje 
34. går du på någon sport? ahrå 
35. vilken? fotboll
36. vad heter din mamma? agneta 
 37. vad heter din pappa? jonas <3 
38. har du släkt i något annat land? näj 
39. vilket land då? irak 
40. vad skulle du göra om du vann 1 miljon? köpa en stuga vid havet elr en husbil haha
hahah synd om er som läste, fan va tråkigt jag har! ;;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0