leksands if leker med moraaa

leksand i helgen vare ja, men nu är hon tbx! ;)
de va typ insjöndagen igår, så vi stack dit,
kikade på lite grejer osv, de va trevligt ;>>
sen börja det regna så vi stack tillbaka till husvagnen,
satte på oss varmare kläder och drog och kika på hockey,
"nu är ni syskon, så håll händerna i styr"
de va leksand - mora iaf, och leksand vann med 6-0 :)
efter hockeyn stack vi till husvagnen och spela lite kort och så,
jag och johan spela tillsammans och kom typ.. sist? höhÖ.
"hallå, det är ju bara ett spel, vi chansar"
hahah, så jävla dåliga ;)
sen blev det film, och som vanligt somna jag först.. (a)

idag blev det sommarland en stund, 
sen åkte vi hemåt. :))
tack för helgen!

och den här underbart fina pärlan 
saknas enormt mycket nu, 
du är himla älskad hjärtat,
jag är inget utan dej,
och jag lämnar dej aldrig nånsin!



Kommentarer
Postat av: emsi

jag saknar oxå dej såhääääääär mikket

och iloveyou

pussän

<3

2009-08-17 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0