schlyt po frihet

skola idag.. helt förbjudet jävla knasigt utan "niorna".. :( 
vi saknar er!
menmen, det blir nog bra, dom flesta är ju inte alltför långt bort! ;>
gick heldag redan första dagen, aj.. och fick gå till hovran dessutom, 
usch då. schemat är helt okej med tanke på bussarna..

 
måndag - 16.10, buss 16.25
tisdag - 16.10
onsdag - 13.50, buss 13.55 elr 14.30
torsdag - 16.10
fredag - 14.10 - buss 14.30


 
jag är van vid att få vänta från kvart i tre till halv fem så..
jag är nöjd på den fronten ;)
plus att jag kan åka med mamma när jag slutar 16.10
om hon jobbar i hda,
och de ska hon göra mycket i höst, fifan va härligt!
däremot var inte rasterna så roliga, fem minuter nästan hela tiden :(
imorgon är det i alla fall profil,
jag fick musik som jag ville, wiää på de ialf, 
och varje fredag kommer jag ha en och en halv timmes lunch,
eftersom jag inte ska byta om elr nåt till profilen! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0