(y) på helgen!

hej! inte blivit så mycket dator, och framförallt bloggande ;>
de senaste dagarna har jag i alla fall umgåtts med mina pearlzZ,
i fredags efter skolan skjutsade johan mej till frida,
hon hade ingen profil så hon åkte hem tidigare tillsammans med linus och emma. :)
johan stannade också kvar och vi bestämde oss för att åka med till vikmanshyttan,
och sova hos johan för hans föräldrar befann sej i leksand.
så dit drog vi, hade kyl, köpte 1kg godis, tittade på film osv =DD


sen igår så kom mamma och hämtade mig och skjutsade till alvispalvis,
vi lekte lite hos hennes pappa sen stack vi till hennes mamma,
fixade oss och sen blev det käk på kingen med hennes släkt,
för att fira morfargybben som fyllde 75! :)
god mat och roligt sällskap, ja!
när vi kom hem spelade vi gitarr och sjöng hela kvällen och natten, haha :*


men ah, nu har jag två stora ikeakassar med kläder att prova,
min kusin har gjort en garderobrensning, jag gillar sånt!!!
och senare ikväll väntar lite städning, plugg och massa gitarr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0