syrrrran nästa!

tjenatjena, mittbena!
idag far jag och hundfaN hem till min syster. :) hon får ta hand om oss medans mamma och låtsaspapsi är i stockholm.
virusskyddet på min dator har gått ut också så...för tillfället sitter jag vid den _extremt_ sega stationära datorn, fattar verkligen inte hur mamma och rolf orkar betala sina räkningar här, den bara laggar ihop totalt helt plötsligt, och msn är inte att tänka på! en internetsida uppe i taget, annars blir det bara soppa av allt, heh.
nu ska jag nog rasta hunden min en snabbis och sen typ.. vänta på att syster ska hämta oss när hon har varit hos frisören! =)
gud vad jag skriver helt ointressanta saker.. sånna som jag borde inte få blogga..
justja, vi ska grilla ikväll också!!!!!!!! :D



toddiloo , och det där är saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0