lide ynderbar mysik

orkar egentligen inte skriva så mycket om helgen, men jaja, here we go..
jenny kom och hämta mig och lushunden på förmiddagen, vi åkte och handla lite till kvällN och sen vidare hem till jenny rå! =)
började med att gå med hunden och prata om verkligen allt.  skönt att vi fortfarande har dom stunderna kvar :) sen somnade jag en stund i solen, syns på min rygg, haha!
sen rullade väl dagen på och vid fem svek vi det underbara vädret och gick in till tvn en stund. tog väl kanske tio minuter innan jag sov som en stock ;) jenny väckte mig när maten var klar, grillat, åh!! <3
sen gick jag tillbaks till tvn, kollade lite robinsson, hatar det egentligen ;o haha, men fanns inget annat att se verkligen! skittråkigt.. vid elva gick jag in och la mig i soffan där jag skulle sova, hah :) och ja, idag har vi bara slappat, inte gjort nånting egentligen! nu måste jag skynda lite, wipeout börjar om....en minut och jag tänkte duscha först, haha åh, suttit här tjugo minuter längre än vad det var tänkt... igen!!
saknar johan jättemycket verkligen, ska bli skönt att få träffa honom imorn igen :) och alla andra, frida till exempel, henne saknar jag så jag kan dö! :o
nejmen nu måste jag faktiskt gå, ni får några favvisar i alla fall! =)





 
 

 




hope you're happy now! ;) nu har det gått tio minuter till, attans!
får nog säga hejdå nu, hörs nog imorgon om jag fårr virusskydd på MIN dator nu, den här är superseg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0