sista inlägget för idag

Ja, det här blir sista inlägget innan läggdags, och nå långt blir det inte. :)
har inte så mycket att skriva om vad jag gjort idag eftersom jag mest legat här och kollat på gamla disneyfilmer, haha.
bakade chokladbollar också, dom vart sjukt goda faktiskt, duktig jag är ibland! ;)
blir hemma imorgon också, för att bli riktigt frisk tills jag ska riskera att bli sjuk igen genom att bada på sista april.
dum idé kanske, men sjukt roligt kommer vi ha! jag och frida hela dagen, kvällen och natten på torsdag, och jag längtar! :) glasspremiär på lappens samma dag också, så hoppas på fint väder, för vi slutar redan klockan 12, glasslunch kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0