match :)

hejhej! idag hade vi matteprov...... yss då säger jag bara, men trore gick ganska bra iaf :)
sen på eftermiddagen vare nåra tomtar från prästhyttans golfklubbgrejs som kom och snacka i typ en timme sen fick vi skjuta nåra bollar i vasahallen ;) slutade väl med att... eh.... gordon fick en boll i huvet av oscar och... min klubba ville verkligen inte nudda bollen :( åh, talanger i vår klass alltså :')

om 40 minuter äre föräldramöte, som mamsen ska på.. då åker jag hem till frida i typ en halvtimme sen är det match mot skäve =) riktigt ruuligt! sen kan man ju alltid berätta att nu för tiden har jag täckning på min telefon, behövde bara ändra till 3G-nät, hahha, tänk att jag är så himla osmart :) hEh jao... fortfarande inget antivirusmajs på min dator så därför sitter jag inte här så mycket just nu, ska kolla bdb en snabbis sen drar jag nog, men.. pussen! =)
hade det bäst hos frida igår, och älskar johan som sjutton :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0