heja elin

Hej!
jag funderar på att försöka vänja mitt hår att tvättas mycket mer sällan..
de säger ju att man bara ska tvätta det två gånger i veckan, vilket aldrig skulle gå med mitt hår (tänker jag) men man ska tydligen kunna vänja det, men det tar tid. så tänkte att jag ska försöka göra det på sommarlovet, vore rätt smart, frågan är bara om jag kommer lyckas. nu tvättar jag det nästan varje dag, det är ju.. inte så bra.
jaja, får se hur det blir med det, har ju ett tag kvar till sommarlovet, tyvärr!
snart får jag i alla fall klippa och färga det, nästa vecka nån gång tror jag! :)
när det gäller färgen har jag tänkt mig nåt liknande färgen på bilden, fast kanske lite mer blonda slingor, speciellt i luggen.

http://www.gratismode.se/?c=56009
bli medlem - samla poäng - få presentkort/annat.
jag gillart! går ganska fort att samla ihop poäng också, jag gjorde en ny hotmail så spelar det ingen roll om man får typ tusen nyhetsbrev, för det är ju sånt man får poäng för ;) lite smart är jag ju, heh.


nu ska jag ta med mig laptopen in i köket, leta fram ett smaskigt recept och baka nånting! sen ska jag ut i solen och steka lite, kanske en promenix med el perro, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0